Jävla gris program!

Jag är numera äcklad av karlar! Såg det där programmet "sol bad fest nått, med föräldrar." Vet inte riktigt vad det heter men det handlar iallafall om ungdommar som reser utomlands och deras föräldrar spionerar på dom. Fy faaaan asså vilka jävla sviniga killar! Vilka grisar! Det är ju skandalöst! Dom bara snacka om att supa och knulla horor! Asså ärligt, jag kunde väll tänka mig att unga killar var lite grova men kom igen! Och har man en gång haft det synsättet så sitter det nog i. Och tjejerna dom följde höll sig fan i skinnet. Dom flörta och drack rätt rejält men fan inge snack om att knulla horor eller liknande. Varför är det fortfarande så att pojkar ser ner på tjejer och tjejerna håller sig i skinnet? Har pojkarna fortfarande inte fattat att dom inte är i överläge 2011? Tjejer kan försörja sig själva numera, skaffa barn på egen hand och t.o.m. köpa snoppar i en affär, så killar, tagga ner, ni är snart överflödiga. För om ni tänker så om kvinnor så är den sista anledningen (att ha kärlek i sitt liv) inte ens en anledning. Vad ska ni göra då? När tjejer fattar att ni bara är en krydda i vardagen och inte ett måste på nått sätt? Nej herregud, fruktansvärt, hemskt och riktigt skrämmande. Att säga en sån sak utan att skämmas, att stå för det framför sin mamma det är fan sjukt. Jävla snorungar. Hade jag träffat dom små skit killarna ute en kväll hade jag käkat upp dom och spottat ut deras ego på dansgolvet. Jag hade skrattat när dom gick hem gråtande med nerpissade byxor. Fy faaan! För jag är INTE en tjej som håller mig i skinnet, faller för falska intentioner. Jag skulle knäcka en sån liten skit utan att blinka. Överflödiga små snoppdjur, that´s what you are to me!
Rihanna är KUNG!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hehe alltid gillar hur du uttrycker dej. Ja vi börjar bli överflödiga:)

2011-09-27 @ 13:28:34
Postat av: Anonym

Hehe alltid gillar hur du uttrycker dej. Ja vi börjar bli överflödiga:)

2011-09-27 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0