Rastlös tidig morgon

Det är Fredag och klockan är runt nio på morgonen. Jag har varit uppe sen sju typ. Första dagen på min fem dagars ledighet och jag vaknar sju, haha! Iofs så är det helt rätt. Med tanke på att jag jobbar kvällar så är sovmorgnar vanligare än tidiga morgnar. Har dammsugit, håller på att tvätta, ringt och väckt min morgontrötta bästa syster och nu, efter två koppar kaffe, kände jag att jag behövde ha någonting mer att göra. Så därav ett meningslöst blogginlägg ;)
'
'
Idag tänkte jag hänga i Tanto, dricka vin och äta sockerkaka. Jag låg och tänkte på det i sängen. Att jag skulle baka en sockerkaka med jordgubbar i och tempererad choklad som täcke. Tror det kommer bli grymt gott. Jag är ju inte så mycket för sötsaker egentligen, men jag tänkte ta med den till Tanto så kan mina vänner få äta =) Det är kul att baka bara.
'
'
Hoppas på att denna helg kommer bli grym. Jag är så sjukt taggad på att bara flänga runt hela helgen och göra vad som än faller mig in. Det är ju en massa roliga saker som händer så jag får se vart jag hamnar. Har iallafall städat och gjort fint här hemma vilket kan kännas väldigt bra när man kommer hem efter en helkväll. Så jäkla skönt att bara slänga sig i en ren säng med rena sängkläder och sooooova ut. Haha jag pratar redan om att sova fast helgen inte ens börjat.
'
'
Aaaahh jag lyckas inte att lägga upp en video jag vill att ni ska se. Störigt, men det är en låt som beskriver mina förväntningar för helgen iallafall. Får klura på hur jag ska få upp den. Tills dess.. All min kärlek till er jag älskar, alla som förtjänar det och alla som inte gör det men skulle må bra av lite love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0