Du du du du

Åh åh, det blev så himla bra i helgen! Som jag trodde och hoppades! Fredagen stod för en massa stoj. Vin i tanto, ljungrens och fester hos kompisar. Mycket trevligt. I lördags var det utefest! Så sjukt najs. Musiken dödade och jag dansade nästan sönder mina knän. Haft ont sen dess men det var det värt! Åh vad härligt, mysigt, fint fint det vart denna helg. Alltid lika trist när vardagen kommer =( Men man kan inte ha kul hela tiden. Denna helg kommer jag att leva på länge. Känner mig upprymd och taggad inför nästa gång. Jobbar ju helgen denna vecka, men helgen efter det så är jag ledig igen.
På onsdag ska jag antagligen på spelning på Kolingsborg. Ser fram emot det med. Jobbar ju dock till tio den kvällen men det ska inte vara några problem. Det är härligt när det känns som att livet ger dej en öppning <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Bina

Låter ju härligt, vännen. :) Puss <3

2011-05-24 @ 18:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0