Snack

Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev någonting här. Tänkt att jag ska göra det flera gånger men det har inte blivit av. Det händer inte så jätte mycket just nu. Jobbar, nätshoppar, tränar hundar.
Visst, det har ju hänt en ganska stor sak men det är ingenting jag vill skriva om här. För det första för att jag inte vet hur det kommer att utvecklas och för att det är känsligt.

Min kära vän Sabina messade mig här om dagen och uppmande mig till att skriva ett inlägg. Jag skrev att jag inte hade någonting att skriva om och hon sa att jag iallafall har politiska åsikter. Det har jag, verkligen. Så skrev jag då ett inlägg och hjärtat bara bultade medan jag skrev. Ringde sen och läste upp det till min syster som ville redigera det och sedan försöka få texten publicerad. Av den anledningen har jag inte lagt upp det här. Men ifall ingen nappar kommer inlägget att läggas upp. Funderar dock på att starta en till blogg. En blogg som handlar om mina åsikter och inte så mycket vardags uppdateringar. Jag har ju även min hundblogg (JagochDolce.blogg.se) för att separera ämnen lite gran. På så sätt kan jag skona folk från mina aggro politiska känslor, och från mitt hundprat. Och om någon är mindre intresserad av mitt vardagssnack kan dom kolla in de andra. Jag ska fundera på detta lite till dock.

Jaja annars rullar det väll bara på. Våren kommer och alla snackar väder. I slutet av månaden kommer min kära Tove till Sthlm och hälsar på. Sen åker jag ner till Hbg i mitten av April och firar Sabina fina i efterskott som blir hela 25 år =O Woow vad stora vi e allihopa ;)

Trevlig heeeelg puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0