Detta borde vara ett samtal, inte ett blogginlägg,.. egentligen

Mmm late night drunken inlägg kanske inte är att föredra men nu ere så att jag har absolut ingenting annat att göra, Therese åkte precis hem och jag hatar att lägga mig dragen. Bättre att vara vaken tills fyllan lagd sig så sover man bakis och vaknar fresh! Borde människor som brukar bli bakis prova. Funkar bättre än alla andra kurer. Klockan är alldeles för mycket egentligen men sov ju bort halva förmiddagen så trött är jag inte. Tankar som snurrar i min skalle gör mig ännu mer vaken. Jag har ju bestämt mig för att sluta negga, klaga och se allt från den mörka sidan. Jag har slutat att gräva ner mig i bekymmer, tänka på pengar, tycka synd om mig själv osv, men om ni läst innan så vet ni ju redan det. DET hindrar mig dock inte från att bli besviken. Fan jag hatar att bli besviken. Jag hatar att inse att jag haft fel om människor och bli tvungen att göra val. Nu ere så att jag blitt besviken på en kompis till mig. Trodde fan inte att jag var så naiv som det visat sig. Jag är inte besviken på personen alls i samma grad som jag är besviken på min egen dumhet. Denne har ju inte gjort nått mot mig eller ljugit eller svikit. Jag bara trodde att vi hade en öppnare relation.. Jag vet ju inte anledningen till beteendet eller varför jag uppfattat saker annorlunda men det bara känns konstigt, fel, jobbigt. Nu blir jag ju tvungen att avskriva någon ur mitt liv som jag hoppats skulle vara en del, om ännu en liten. Aja men så ere ju i livet, förbannar bara min grova seperationsångest =/
Och det värsta är att jag skriver det i bloggen (som DU säkert inte läser) istället för att prata med dej, men efter detta känns det lixom inte som jag ens kan ta upp det. Så hejdå vännen, all good things come to an end (men där tar nya fina saker vid!)
Vill skicka lite cyber kärlek till mina stöttepelare, källan till kärlek och glädje! Ni vet vilka ni är, annars har jag gjort ett dåligt jobb med att visa min uppskattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0