Lista som tidsfördriv =)

1. Vem var den sista du träffade? - Daniel
2. Hur lång är du? - 167 cm
3. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Min adress till Roya så hon kan köra hit =)
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på med vemk , men det är ju lättare att prata
5. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Gifta, men pappa är död
6. När såg du senast din mamma? - Oj! Fööör länge sen tyvärr
7. Vilken ögonfärg har du? - Bruna
8. När vaknade du idag? - Först vaknade jag vid sju, sen kl 14 faktiskt, hahaha
9. Vilken är din favoritplats? - Helsingborg, festival och hemma hos syster
1o. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Vill jag inte spekulera i. Jag tar dagen som den kommer
11. Vad skrämde dig som barn? - Inte mycket faktiskt, men skräckfilmer då kanske
12. Vem fick dig att skratta senast? - Haha jag skrattar mycket så jag vet inte
13. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nej det tycker jag inte, men jag har ingen vinylspelare så..
14. Har du stationär eller bärbar dator? - En bärbar som tyvärr mår ganska dåligt =/
15. Sover du med eller utan kläder på dig? - Med
16. Hur många kuddar har du i sängen? - Massa små och två stora
17. Hur många landskap har du bott i? - 2.
18. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja fast det är inte vanligt
19. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Barfota på sommaren
2o. Är du social? - Lite för social skulle jag tro
21. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Betala skulder, köpa en resa och ta med kompisar, försöka ta körkort
22. Tycker du om Kinamat? - Ja absolut
23. Tycker du om kaffe? - Älskar är ett bättre ord
24. Vad dricker du till frukost? - Kaffe
25. Sover du på någon särskild sida? - I sängen sover jag på högra sidan, på rygg
26. Kan du spela poker? - Ja det tycker jag att jag kan, skit skoj
27. Tycker du om att mysa? - Ja nästan alltid
28. Är du en beroendemänniska? - Jag tycker inte man ska kalla sig beroende, det är ju samma sak som att dömma ut sig själv och bädda för misslyckande. Men jag är ju glad för en massa saker som inte är så hälsosamt, så kan man säga.
29. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej, men en dag efter
30. Vill du ha barn? - Absolut INTE!
31. Har du någonsin åkt ambulans? - Nope
32. Föredrar du havet eller en pool? - Havet, utan snack!
33. Vad spenderar du helst pengar på? - Mat, utekvällar och hundarna
34. Äger du dyra smycken? - En ring, annars nej
35. Har du någon gång testat narkotika? - Det mesta av det bästa
36. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - En cigg
37. Vem är den roligaste människan du känner? - Det vet jag inte
38. Välj ett ärr på din kropp? - Äh fan så många..
39. Vad har du för ringsignal? - Heaven knows - The smiths
40. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Nej, mamma kanske har men det tror jag inte. Jag kan ju inte ha dom längre lixom
41. Flirtar du mycket? - Jag brukade göra det men inte nu nej
42. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - P3 såklart =)
43. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Min signatur
44. När var du i kyrkan senast? - Ca 2 år sen på Mios dop
45. Duschat idag: - Ska snart när jag sköljer ur hårfärgen
46. Kramat någon idag: - Hundarna
47. Pussat någon idag: - Hundarna
48. Dagens klädsel: - Smuttsiga mjukisbyxor och en grå t-shirt.. ska snart byta om
49. Dagens smink: - Inget
50. Har du många vänner: - Ja det har jag
51. Hur många har du kysst: - ?
52. Vem saknar du: - Pappa
53. Hur många har varit otrogna mot dig: - Ingen vad jag vet
54. Film: - Många, men den senaste jag såg som var bra heter I rymden finns inga känslor
55. Låt: - Timbuktu - Ta det lugnt, Lykke Li - Tonight
56. Mat: - Skräpmat!
57. Dryck: - Cola light, mjölk, öl
58. Färg: - Natur färger och chockrosa
59. Tv-serie: - Entourage
60. Stad: - Helsingborg, Tunis
61. Land: - Har inte rest så mycket, men Tunisien är ju super fint och Sverige är inte så illa det heller
62. Ämne i skolan: - Gillar inte skolan
63. Tv program: - Har jag inte svarat på det?
64. Personen som såg dig gråta: - Sofia
65. Svart eller vitt: - Svart.
66. Hund eller katt: - Hund
67. Ut och festa eller hemma och mysa: - Hemma och festa?
68. Tvspel eller datorspel: - Tevespel i så fall. Guitarrhero, rockband, Wii
69. Singel eller upptagen: - Taken
70. Pussas eller kramas: - Kärlek
71. Göteborg eller Stockholm: - Stockholm.
72. Randigt eller prickigt: - Prickigt
73. Älska eller älskas: - Älska
74. Leva eller dö: - Vilken jävla fråga, klart man vill leva!
75. Personer du älskar: - Egentligen älskar jag alla som jag inte hatar. Vi är alla sammanlänkade på nått sätt, vi måste älska varandra som människor
76. Personer du hatar: - Ingen, det tar för mycket tid och kraft. Om någon förtjänar att hatas så skriver jag bara ut dom ur mitt liv och går vidare. Orka hata och hålla såren öppna..
77. Pojk-/flickvänner du haft: - 2
78. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: - Det är en del
79. Gånger du haft minnesluckor: - Oj det är några gånger tror jag tyvärr
80. Gånger du varit hög: - Ring snuten :P
81. Personer du saknar just nu: - Har jag också svarat på
82. Gånger ditt hjärta brustit: - 3-4 gånger kanske
83. Vill du kyssa nu: - Vill inte kyssa nån annan än min kille <3
84. Träffade du senast: - Daniel
85. Sjöng du senast för: - Högt på en förfest, pinsamt!
86. Förtjänar att dö: - Samma sak där, orka tänka på folk som förtjänar att dö. Dom som vill då kanske, typ aktiv dödshjälp
87. Är söt: - Många
88. Vill du sova jämte inatt: - Min familj: Daniel och hundarna
89. Gör dig glad: - Trygghet
90. Gör dig ledsen: - Oförtjänt kritik
91. Vill du helst göra nu: - Äta nått gott sen dricka en öl
92. Önskar du att du slapp göra: - Betala räkningar
93. Vill du ha nu: - Mat och öl, samt sällskap
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: - Någonting från hjärtat
96. Längtar du till: - Sommaren
97. Tycker du om dina betyg: - Sjukt nöjd
98. Önskar du dig: - Pengar
99. Känner du nu: - Lite rastlös, väntar på Roya och älskling
100. Hur mycket är klockan: - 17.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0