Mini update

Jaha nu var det ett tag sen jag skrev nått här. Finns inte jätte mycket att säga visserligen. Helsingborg var kick ass! Vi hade det jätte skoj men planeringen höll inte riktigt vilket jag inte är jätte nöjd med. Men annars var det super sweet! Skönt att komma bort ibland även om det bara är till Helsingborg.
Utöver det har jag inte gjort någonting speciellt. Bara jobbat och tagit det ganska lugnt. Solen börjar komma vilket gör allt lite lättare. Åka till jobbet, vakna på morgonen, lösa situationer, ja allt känns lättare i ljuset =)
Jag har beställt lite nya saker till hemmet som jag trodde skulle komma idag men det verkar inte som det tyvärr. Hade velat fixa med det idag eftersom jag är ledig. Aja kanske kommer imorrn innan jag måste åka till jobbet.
Igår var det alla hjärtans dag. Jag vet att typ allla tycker att det är en fånig onödig dag, men jag tycker faktiskt det är ganska mysigt. 
Jag gillar att visa min upskattning och kärlek för människor! Jag scrappade ett "presentkort" till naturhistoriska museet till Daniel. Han har pratat om det så nu ska det bli av. Själv fick jag två jätte fina rosor som han hade med sin när han kom hem från jobbet. Vi tittade på trassel, jag drack lite vin sen skulle bejb sova eftersom han går upp tidigt på morgarna. En härlig dag helt enkelt.
Ikväll blir det stand up med Fanny så nu måste jag lägga på ett kol så jag hinner fixa till mig lite.
Kram på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0