April nångång

Jag sa ju det. Igår var bara en dålig dag =) Känns bättre nu. Kändes bättre när jag vaknade. Imorrn är sista jobb dagen för denna vecka, sen blir det förhoppningsvis festligheter. Måste bara bli frisk för huvudet bankar som fan och så är jag helt snurrig typ.
En uppdatering av läget då.. Har bott själv nu i ca 2 å1/2 vecka. Kan inte påstå att jag vant mig. Tänker fortfarande på att jag är själv varje dag. Det känns dock inte lika tungt. Ibland är det ledsamt, ibland konstaterar jag bara faktumet, ensam, ensamhet. (Saknar dej vännen) Jag tror visserligen inte att jag är konstruerad för det här med ensamhet. Det suger kamel. Men ibland är det så. Folk säger till mig att det är viktigt att lära sig vara ensam. Varför är det det? Jag fattar inte riktigt =/ Det viktiga är väll i sånna fall att man ska lära sig att hellre vara ensam än att vara i sällskap där det inte funkar. Men ensam i sig tycker jag bara känns sorgligt på nått sätt. Bla bla blaa...
På fredag blir det Acid syndrome ifall jag mår bättre. Eller det blir det i vilket fall som. Bara trycka i sig nässpray, panodil och hoppas på det bästa =P
Annars ingenting.. Jo, jag har märkt att jag fått en del nya läsare. Det känns jätte kul. Tack så mycket för visat intresse :D
Puss på er alla <3
Last weekend =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0