Helsingborg min sköna!

=)=)=)
Så känner jag efter min hemresa till Hbg förra helgen! Jag hade det jätte trevligt! Åh vad jag insåg att den staden är underbar, återigen! Jag hade nästan glömt vad Helsingborg har att erbjuda en stackars utsliten Sthlm:are. Jag var där sist för sex månader sen (sen jag flytta hem) och tyckte det var dags att återse sitt gamla hem och mina gamla vänner.. för faaan vad gamla vi blitt =) Hahaha!!
Jag flög ner på fredagen och på kvällen gick jag och kära Tove ut och festa. Tove jobbar på The Tivoli så det var VIP behandling de luxe haha. Nä men det var skoj förutom för alla 18åringar som lekte "Kungarna av Tylösand" (för övrigt jobbar ju en "Tylösandare" på the tivoli). Pallrade hem våra trötta rövar vid två. Somna i soffan hos Toves föräldrar som små grisar.
På lördagen jobbade Snove så jag fick följa med henne på jobb på Tivoli. Käka middag och satt å barhängde. Träffade as-najs folk =) Blev en riktigt fin kväll! Hem å däcka hos Toves föräldrar. Denna gång hittade jag sängen, Tove tog soffan.
Söndag: Middag med Toves föräldrar, Sin nombre, chips och läsk =)
Måndag: Drog till Malmö och kollade in Toves nya lägenhet. Drack öl på Sapla och sen film.
Hon och Johan har nämligen flyttat ihop =) <3
Tisdag: Shoppa i Malmö. Slösa FÖR mycket pengar. Tillbaka till Hbg. Vi bestämde oss för en sista öl-kväll. Blev en riktigt riktigt najs kväll trotts att det bara var tisdag!
Jag kom hem rätt trött i Onsdags men jag var kry på jobb dagen efter. Huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Visste inte att du var i krokarna så länge (trodde bara att du var nere över helgen). Då hade vi ju hunnit med en träff och du hade kunnat komma och bo över här en natt eller nått...Synd.

2010-10-02 @ 16:54:21
Postat av: tooove

plutte då, så fint :) saknar dej redan :)

2010-10-02 @ 18:05:10
URL: http://taw.blogg.se/
Postat av: Me me me

Anna-Lena: Det var inte planerat att jag skulle stanna så länge utan det blev bara av. Hade ganska fullt upp under dagarna så därför jag tänkte att du kanske inte skulle hinna in från svalöv. Vi får ta det nästa gång, måste!



Tove: Saknar dej med :( Vi hade så najs ju.. Ska försöka komma nästa månad med.. efter lön. Ska kolla biljetter å schema nu så kanske man kommer billigt undan ;)

2010-10-03 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0