Babbel

Tänkte att bloggen skulle hålla mig sällskap en stund eftersom jag är rastlös men jag kommer fasen inte på vad jag ska skriva haha. Min kille är i Skåne över helgen och jag är inte van att vara ensam så jag klättrar typ på väggarna. Och det är bara skit på teve. Så vad ska jag göra? Hmm... Drar nog in till stan en sväng lite senare och träffar kompisar... Kanske.. Rätt trött efter igår. Jag och fina Emma var ute och dansade på Mosebacke igår så jag är rätt trött..
Har haft mega kul de två sista helgerna så jag känner mig ganska nöjd med att bara chilla idag egentligen. För två veckor sen var jag på Öland roots! Så jäkla najs :) Kapten röd var den bästa konserten, verkligen mega bra. Förra helgen var jag på klubb Yes där det var spelning som var as grym också!
Nä jag bara babblar nu så jag tror jag lägger ner för stunden. Ha det gott alla, och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Towe

jag köpte skorna, men jag fick dem :P hahahhaa.

2010-08-01 @ 20:22:57
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0