Födelsedag

I helgen firade jag och Daniel födelsedag. Han fyller den 12te och jag 16de så vi slog ihop det och grillade. Det var jätte trevligt, trotts att allt planerades i sista sekund. Jag jobbade hela veckan innan så jag hann varken ringa nån eller planera, men det gick ju bra iallafall. Tur att mina vänner vet vilken oorganiserad person jag är så dom ringde och frågade om planerna haha. Jag har sån tur som har så fina vänner och familj som gjorde även denna födelsedag till något speciellt :)
Nu börjar denna sommar verkligen lida mot sitt slut känns det som. Inga mer direkta planer och vädret börjar likna höst. Det gör inte så mycket, jag gillar hösten med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0