Sent snack och babbel

Nu sitter jag här i min alldelles egna lägenhet och myser med min alldelles underbara rumskamrat Dolce. Dolce är min vovvis om någon missat det :)
Känns mäkta skönt att ha en fristad äntligen, men samtidigt ruskigt tomt. Jag är ju en person med ett otroligt behov av sällskap. Vet lixom inte riktigt vad jag ska göra när jag är ensam. Jag måste lära mig att umgås med mig själv. Som tur är har jag massa vänner som tolererar att jag skaver sönder deras fragila trumhinnor med en massa snack.. Natt som dag. Tack kära vänner, en speciell blinkning till dej Bina ;)
Eftersom det är fredag och klockan bara är runt tio så tänker jag fylla ett glas till med vitt vin, sen kryper nog jag och min tös mer innanför täcket. Jag bara älskar min vovve! Alla borde skaffa en, men absolut förstå allt man måste investera.. jaja nu ska jag inte snöa in på det. Hoppas alla sover gott denna härliga underbara kväll! Vi måste uppskatta livet.. för tro mig, det kan ALLTID bli värre! Aint life grand?
Mamma! Jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Binus

Gumman, du är söt!! :D Puss puss

2009-09-19 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0