Min klagosång

Jag håller på att bli galen.. Jag försöker hålla humöret uppe och kämpa på, men jag är så trött.. Jag är trött rent fysiskt för jag sover illa i sängen och är orolig för en massa, jag är trött psykiskt för jag vet inte hur ekonomin ska gå ihop. Jag får en helt hyffsad inkomst denna månad, men utgifterna jag har är inte att leka med. Av ca 15500 kommer jag ha kvar 4000 ca. Och då ska jag köpa möbler med. Hur ska detta gå ihop. Sen är jag så jäkla trött på att vara trött för jag har verkligen ingen tid att spilla när det gäller skolan heller. Jag vill bara få allt på plats nu så jag kan sova lugnt och ha ork att plugga järnet! Det som håller mig uppe just nu (förutom klyschan "det finns folk som har det värre") är att valpen, som sagt, kommer på fredag! Jippie!
Nä nu ska jag duscha, laga mat och förhoppningsvis bli på bättre humör av att höja blodsockret. Sen blir det plugg fram tills idol ikväll! Hoppas jag inte drog ner mina kära läsare i depp träsket nu :P
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0