Josåatt...

Yes nu är jag tillbaka i Helsingborg! Känns skönt att vara "hemma" efter alla bravader i storstaden...
Samtidigt känns det ganska trist att åka ifrån alla mina vänner, speciellt min kära Fancy face och Fia.
Månaden i sthlm var väll allt annat än vad jag väntade mig, men jag kan inte säga att jag är speciellt förvånad egentligen. Med mitt liv och min familj vet man aldrig vad som ska hända.. :S
Men jag har haft jätte skoj och mys stundvis också, absolut ;)
Julafton.. hehe.. Helgen efter nyår.. Nä men det har vart trevligt. Sen får jag hoppas att jag har jobbat ihop helt ok med pengar så att det har vart värt det ;)

Vart hemma i Helsingborg nu i ca en vecka. Har hunnit med att göra allt jag tänkt att jag saknat när jag var i Sthlm.. Det gick snabbt, så nu fortsätter väll livet som vanligt. Förutom en major förändring vilket är att jag börjar läsa i Lund på måndag :D
Ska bli jätte skoj.. hoppas jag iallafall.. Sen måste jag skaffa ett extrajobb så jag har råd att resa.. Börjar bli tokig på att vara här!

Nä detta var ju inte speciellt spännande.. Har egentligen inte så mycket att skriva.. Iallafall inte som jag vill skriva i bloggen...
Får sätta in nån bild eller nått istället.. Eller nää.. pallar inte.

Tjinge ;)

Kommentarer
Postat av: bina

tack för din fina kommentar i min blogg. :) och visst är det alltid mys att hänga med dig! vi får ses snart igen, tycker jag. :) puss!

2009-01-15 @ 02:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0